Ëinr Kílth
Jméno: Ëinr Kílth
Datum narození: neznámé
Věk: neví se přesně, okolo 67
Rasa: elf
Podoba: Ëinr o svůj vzhled hodně pečuje a jde to také poznat. Má rád dlouhé tuniky zelených barev a s velkým límcem. Jeho namodralé - ano, namodralé vlasy zakrývají levou část jeho obličeje - má na ní docela velkou jizvu poté, co na cvičišti bojoval s Vanirem, a ten ho, jak vyplývá porazil, ale ještě před tím úderem odčaroval "tupící" kouzlo a učinil mu velký šrám. Tedy takto to alespoň Ëinr rozhlašuje po okolí. Ëinr si to zranění vyléčil, ale jizvu si nechal. Jeho zjizvený obličej mu dodává zjev staršího muže, než Ëinr vlastně je. Ačkoli u elfů to nehraje roli, nikdo by nehádal, že je tak mladý. Ovšem na elfské poměry je skoro dítětem.
Historie: Ëinrův otec není znám, ví se jen to, že to byl kovář a prý velký samotář. Jeho matka, Almandra, kouzelnice se proslavila tím, že pomohla Naudře se zabitím tří Křivopřísežníků. Ovšem u třetího měla Naudra na mále, a Almandra jí vyléčila zraněnou ruku, aby mohla své poslání dokončit. A tehdy vyhasl její život - Křivopřísežník Kialandí jí probodl srdce a Naudra ho Támerleinem stihla zabít. Ëinrovi bylo tehdy jen něco málo přes 20 let. Před smrtí své matky žili v Ília Fëonu, kde prozatím zůstal. Po neúspěšném hledání mistra v Ília Fëonu se vydal do Ellesméry, kde se na něj usmálo štěstí v podobě Blödhgarma, který, ač spíše mág, se jej ujal. Naučil ho mnoha kouzlům. Rovněž si snažil zapamatovat co nejvíce praktických kouzel, neboť mnohokrát musel přežívat mimo Du Weldenvarden a plnit úkoly královny Islanzadi. Nicméně život ho poučil, že nic v životě není zadarmo, a proto se začal snažit být zcela samostatný na ostatních elfech a shledal, že Du Weldenvarden už mu nemá co nabídnout. A tak se přemístl do Beorských hor, aby se naučil použít to, co v Ellesméře tak pilně driloval. Po boji se šrrgem utrpěl mnohá zranění, z nichž některá stále sužují jeho tělo. Když zjistil, že jeho čas v Beorách už došel naplnění, vrátil se do Ellesméry. Jen co se poklidným tempem navrátil, dorazil před Du Weldenvarden Galbatorix s horou svých vojáků. Vydal se na pomoc elfům v boji a nečekaně potkal draka Älfakyna, se kterým se spřátelil tak říkajíc "na život a na smrt". Po neúspěšném pokusu stát se Šur' tugalem se rozhodli, že spolu budou trávit více času. Jednou, když zrovna letěli z Tarnagu, Älfakyn nezvládl let a spadl, přičemž zapomněl na všechno, kromě Ëinra a války v Ellesméře. Ëinr utrpěl těžká zranění a málem vykrvácel. Naštěstí byl Älfakyn poblíž a vyléčil ho, bohužel ale se mu kouzlo vymklo a vytvořilo Ëinrovi tetování na rameni, stejné tetování má Älfakyn na šupině. Nejdříve tomu tetování nepřikládal žádný větší význam, ale po zhruba týdnu ho zastihl první záchvat. Pak další a další. Došlo to tak daleko, že jeho krásnou, bezchybnou tvář lemovaly tisíce malých, skoro neznatelných jizviček od toho, jak vysílený padal na zem. V čase, kdy neměl žádný záchvat, hledal příčiny nebo možná vysvětlení. Nenašel. Záchvatů přibývalo, denně jich měl i deset. Rozhodl se, že vyhledá v Ellesméře Oromise. Nicméně začal blouznit a došel až do Cerisu, bůhví, jak se mu to podařilo. Cesta ho vysílila a vypadal zbídačeně. Tak nějak vypadal i vevnitř. Nedokázal ani jasně myslet, natož o něčem přemýšlet. Takže se řídil instinkty. V Cerise potkal netečnou dívku, a když chtěl utéci, spadl a narazil na kámen. Když se probudil, byla tma. Odplazil se do bezpečí a s trochou štěstí se postavil na nohy a pokračoval v cestě. Došel do Kirtanu. To, jak se mu to povedlo, není známo. Ví se jen, že do Kirtanu už se téměř plazil a byl vysílený až k smrti. Opřel se o strom a najednou se něco změnilo. Tělo ho přestalo poslouchat a jakoby se oddělilo od mysli. Mysl měl jasnou, čistou a věděl odpověď na svou otázku. To tetování, je znak černé magie, kterou na něj i na sebe nechtěně seslal drak Älfakyn. Zničehonic věděl, že tetování je zabije oba, jedinou výjimkou by bylo, kdyby se jeden obětoval pro druhého. Konec konců, Ëinr nevěděl, jak to půjde dále, ale věděl, že on bude ten, kdo se obětuje. Z hořečného uvažování ho vytrhla přítomnost jisté elfky, kterou ovládl zlý duch. Elfka - ani nevěděl její jméno - ho chtěla zabít. Z posledních sil jí zkropil vodou ve snaze se zachránit. Elfka po jeho útoku zničila jeho krásné vlasy žahavým plamenem a zlomila jeho levou ruku. Ëinr poznal, že elfku ovládá zlý duch, proto na ni volal ve starověkém jazyce:"Věřím, že nejsi zlá! Ukaž své dobré já!" Vyburcován tímto voláním vysál poslední zbytky energie z náhrdelníku a zmátořil se. Zadoufal, že unikne smrti... Když váhavě stál, záchvat ho zastihl nepřipraveného. Srazil ho na kolena, místo, kde bylo tetování do slova a do písmene puklo. Začala z něho tryskat krev a s tou krví pomalu, ale přece unikal i život. Mysl měl jakoby zahalenou něčím, co mu bránilo jasně myslet. Jediné, co dokázal rozpoznat, byla neutuchající bolest. Už ji nemohl, nebo spíše nechtěl dále snášet, a tak se svalil na bok. V posledních vteřinách jeho života viděl před očima obraz jeho, jak sedí na Älfakynovi coby právoplatný a hrdý Dračí Jezdec. Na jeho tváři se ukázal úsměv a Ëinr vydechl naposled...
Kontakt: viz. Brom Mëyström
Vlastnosti: Uzavřený. Je citlivý, a nerad mluví o svých záležitostech, neboť všechny okolo považuje za falešné.
Rodina: nikdo
Majetek: malý, prostý domek u skály Tel' naeír - samozřejmě v dostatečné vzdálenosti od Togira Ikonoka, náhrdelník od Älfakyna, tetování, způsobené jako vedlejší účinek léčení a jeho prokletí - příčina jeho smrti
---
Důvod ukončení hry: Bolestivá smrt po dlouhé cestě v Kirtanu.