TOPlist

Gormal

Začátečník 3047 Mistr

Napsal: Gormal | Kategorie: Druidi - Muž
Dne: 30.09.2015 20:13:18 FB



 

Gormal

 

http://img11.deviantart.net/9e18/i/2012/313/5/1/young_by_zenithon-d5kiyp3.png

(Lidská podoba)

(Zvířecí podoba)

 

Základní charakteristika

 

Jméno: Gormal (V překladu "modré oči" nebo "jako studánky")

 

Elfská přezdívka: Syn měsíce a slunce

 

Přízvisko/titul: Sealbhach (Čteno Sílbach; v překladu: Šťastlivec), první král druidů.

 

Rasa: Druid

 

Pohlaví: Muž

 

Věk: 40 let

 

Datum narození: 3. Listotřasu (r. 3243) jednoho jasného odpoledne, kdy slunce zastínil měsíc.

 

Duševní ochránce: Orel východní

 

Základní živel: Voda

 

Náboženství: Gormal pevně věří v sílu Hvozdu a lesů jím ovládaným.

 

Jazyk: Jediný jazyk, který umí je lidský/druidský. Pomalu se však dostává do základů starověkého jazyka.

 

Strana: Kdyby došlo na válku, tak by rozhodně bojoval na straně obyvatel hvozdů. Přesto je však vděčný elfům, že v minulosti poskytli druidům nový domov když bylo nejhůř.

 

Domovina: Hlavní osada druidů, Vesnice Poutního zvířete.

(Nejteplejší a nejúrodnější oblast Du Weldenvarden.)

Popis postavy

 

Vzhled

Lidská podoba: Gormalův vzhled je v něčem unikátní. Kletba dostihla ve věku dvaceti pěti let, díky tajemnému léku, který mu koluje v žilách.

Je to vysoký muž. Měří asi sto osmdesát pět centimetrů, díky čemuž se někdy cítí velmi divně, když přijde do vesnice a kolem něj se začne točit skupinka dětí. Jeho výška mu příliš nepomáhá při plížení nebo skrývání se. Naopak mu ale hodně pomáhá při zastrašování protivníka nebo při samotném souboji.

Jak šel čas, příroda se hezky postarala o jeho tělo. Paže, hruď a nohy jsou samý sval. Časem si také nasbíral nějaké jizvy. Převážně, když pracoval s divokými zvířaty.

Jak by jméno mohlo prozrazovat, Gormal by má netypické zářivě modré oči, které jsou pro něj charakteristické. Poslední dobou uvažuje, že by si je, společně s vlasy, přebarvil, jelikož modrá barva přitahuje příliš pozornosti. Mimo modrých očí má na hlavě světle modrý pramen vlasů. Modrý pramen má už od doby kdy se poprvé proměnil ve zvíře. Vlasy celkově má husté a lehce vlnité, úhlové barvy. Nosí je pořád rozpuštěné.

Další věcí, lišící se od ostatních druidů, je krátký udržovaný plnovous. Není nijak zvláštní, jen je prostě jeden z mála kdo ho vůbec má. Obličej má ostře řezaný, hlavně kolem brady a lícních kostí.

 

 

Zvířecí podoba: Jak již bylo řečeno, Gormal se mění v orla východního. Nádherného dravce s jasně žlutým zobákem. Většinu jeho těla zaujímá černé peří. Křídla, ocas a dolní čás břicha jsou bílé. V zimě mu může trochu zlbednout i peří na hlavě.

Hbité tělo je dokonale přizpůsobeno k rychlému letu a nečekaným překážkám.

V této podobě se ale Gormalovi nezmění pouze vzhled, ale i smysly se podstatně změní.

Zrak  a čich se mu mnohonásobně vylepší.

Někdy se Gormlovi stává, že mu ve zvířecí podobě zůstanou i lidské smysly, a tak je obtížné třeba sledovat určitý cíl bez orlího zraku.

Nedělá mu však problém v podobě orla bojovat. Ostré drápy a zahnutý zobák se mohou lehce stát nebezpečnou zbraní.

 

 

Styl oblékání

Gormalův šatník se odvíjí od tradic vesnice, ve které byl vychován. Tahle vesnice oslavuje nejen Hvozd, ale svoji úctu přesouvá především do obyvatel lesa. Všichni vesničané tráví ve své zvířecí podobě tolik času, kolik mohou. Přeměna ve zvíře není ovšem trvalá, a tak si tato vesnice udělala určitý rozpis druhů oblečení, které se liší převážně ročním obdobím.

 

Jaro - To se oslavuje probuzení přírody z hlubokého spánku a nosí se jasně zelené a hnědé oblečení. Do vlasů si ženy přilétají květy a muži si hnědými barvivy pomalovávají obličeje. Obě pohlaví na sobě nosí čelenku se srnčími parůžky anebo, je-li to vážená osoba, nosí celou lebku jako masku. Symbolem tohoto období je jelen.

Léto - Oslavují se sklizně plodů, darované hvozdem. Kvůli teplu se nosí málo oblečení, převážně hnědé a popelavé barvy. Vlasy se zdobí větvičkami nebo dřevěnými korálky. Vážení druidové si obličeje zdobí, ze dřeva vyrobenými, maskami ptačích zobáků. Symbolem tohoto období je ještěrka a modrý ptáček.

Podzim - Sbírají se poslední zásoby a připravuje se na zimu. Nosí se barvy okolních listů, takže žlutá, rudá, oranžová anebo opět hnědá. Do vlasů se zaplétají spadaná ptačí peříčka a barevné listí. Vážené osoby si malují obličeje ohnivými barvami. Symbolem tohoto období je veverka nebo zmije.

Zima - Hvozd upadá do spánku a spěšné druidí povinnosti také. Kvůli meditacím v ledových jeskyních se nosí zvířecí kožešiny. Převážně medvědí a vlčí. Vážené osoby mají právo nosit kostěné ozdoby. Symbolem tohoto období je vlk a liška.

 

Mimo tyhle věci, nosí ještě Gormal u pasu keramické lahvičky a krabičky s jedy, léky, sušenými rostlinami a hlavně vodou. Přes rameno nosí koženou tašku, do které si sbírá semínka a plody rostlin, které se mu líbí a později si je vypestuje ve své zahrádce. Když se Gormal dostane mezi lidi, vezme si na sebe obyčejnou košili a světle hnědé kalhoty, které ukradl v jedné lidské vesnici.

Ať už je mezi lidmi nebo druidy, vždycky na sobě bude mít tmavě hnědé boty.

Jako hlavní zbraň mu slouží dřevěná hůl. Záložní zbraní může využít kamenný nůž nebo pevné lano, které nosí místo pásku. Jedinou kovovou věcí je u něj nová dýka.

 

 

Povaha

Projdeš-li kolem tohoto muže aniž by sis ho všiml/a, uchvátí tě náhlý příval omamné mentolové vůně a lesní půdy. Setkáš-li se s ním normálně a budeš si vědom/a jeho přítomnosti, pohled na Gormala ti rozbuší srdce a ve tvém těle se ti zvýší množství adrenalinu. Pomalu pociťuješ vzrušení z neznáma a tajemna této osoby. Pokud jsi žena, Gormal tě bude přitahovat o něco více, protože kvůli jednomu elfskému experimentíku, obsahuje nyní Gormalův pot více feromonů než normálně. Navíc tě uklidňující vůně mentolu rozveselí, i kdyby jsi měl/a špatnou náladu nebo jsi byl/a ve stresu.

Co se týče druidova pravého charakteru, tak je fakt, že Gormal je velmi skromný muž. Jen stěží od vás přijme něco, co se mu zdá až příliš "nóbl" a když se tak stane, většinou to daruje někomu, kdo to doopravdy potřebuje. Mimo svoji skromnost je na něm výrazná jeho moudrost a oddanost k Hvozdu. Není dne kdy by tento druid alespoň jednou nemeditoval. Poslední dobou se totiž snaží o sebepoznání a celkem mu to jde.

Pod jeho vážnou schránkou se také ukrývá trochu dětinštější. Ta má velmi ráda výzvy. Přijímá je ale jenom pokud ví, že na ně má. Baví ho pomáhat slabším, ale aby se stal takovým tím velkým mistrem co se stará o další generace, to ho neláká. Gormal není moc společenský typ, ačkoliv je mezi druidy vážený, upřednostňuje život ve svém domě, vysoko nad vesnicí. Nebojí se však projevit radost při svátcích se svojí rodinou a přáteli.

Radost a vztek jsou vlastně jediné nálady, které ukazuje svému okolí. I ty ale projevuje jen zřídka a většinu času se chová dost odměřeně.

Gormalovo chování funguje na principu časované bomby: Dlouhou dobu v sobě drží všechny urážky, a pak znenadání vybuchne (metaforicky řečeno). Věřte mi, není to hezký pohled, když se něco takového stane. Oběť, která Gormala provokovala, skončí celá potlučená a poloutopená. Naposledy se něco takového stalo před třemi roky, takže je čím dál pravděpodobnější, že vás něco takové ho potká.

Historie

 

Narození

Vše začalo jednoho odpoledne kdesi v elfských lesích. Přesněji ve vesnici Poustevního zvířete. Celá vesnice se chvěla vzrušením, poněvadž se brzy měl odehrát jeden, ze vzácných okamžiků. Narození druidského dítěte. Když už porodní bába viděla hlavičku, okolí zahalil stín měsíce. Nastalo zatmění slunce. Skončilo, až byl malý chlapeček už na světě. Po něm se překvapivě narodil ještě jeden, což byla ještě veselejší zpráva než kdyby se měl narodit pouze jeden.

První z nich byl pojmenován Gormal, kvůli jeho netypicky zářivě modrým očím. Mimo to se mu říkalo požehnaný, kvůli zatmění slunce, které bylo považováno jako požehnání od Hvozdu. Druhý dostal jméno Samael. Z nějakého důvodu ho jako dítě odpoutali od Hvozdu a udělali z něho člověka. Proč? To už neví nikdo, protože si druidi vzpomínku na Sama vymazali z paměti.

Každopádně Gormal nikdy nezjistil, že má bratra. Jediný kdo o jeho existenci ví, je jeho otec.

 

Výchova

Když bylo Gormalovi šest, začala na jeho budoucnosti pracovat celá vesnice.

První dva roky se zaučil ve sběru plodin. Jelikož to byla nejlehčí práce, naučil se ji celkem rychle. Během čtvrt hodiny dokázal nasbírat plnou hrst rostlinné potravy, tam kde jinde by vám to trvalo přes hodinu.

Další tři roky se už učil lovu, který byl na jeho maličké tělo nejobtížnější činností. Celkem obstojně už ji zvládal, ke konci posledního roku. Během těch let se naučil stopovat zvěř podle stop, zvuků a dokonce i pachu. Zvládal už i základní pasti.

Pak následovalo pět dlouhých let učení praktických věcí. Vyrábění nástrojů, oblečení a podobně. Dokonce si brzy osvojil výrobu kamenných předmětů.

 

Brzké manželství

Teprve až v šestnácti letech si vesnice všimla, že Gormal stále dospívá a po půl roce závěrečného zkoušení dosavadních znalostí, mu byla přidělena družka z vesnice Rybích vln. Byla to milá dívka, s po pas hnědými vlasy a zelenýma očima.  Hned jak se potkali, padli si do oka. Netrvalo dlouho a už se konala svatba, při které chyběl jediný host. Gormalův otec. Hned po svatbě ho začali hledat, ale nikde ho nenašli. Dokonce trochu zapátrali u svých sousedů, elfů a lidí, ale bylo to marné.

 

Život povinností

Když se Gormal smířil s tím, že svého otce už asi nikdy neuvidí, čekala na něho práce. Jako druid s možností zplodit potomka, jich musel Gormal mít co nejvíce.

Během čtyř let stihla jeho žena porodit čtyři malé drudíky. Dva chlapce a dvě dívky. Všichni byli rozdáni do jiných vesnic, jakmile byli schopni se učit novým věcem.

Karna byla poslána co vesnice Rybích vln. Tira šla do vesnice Kamenného orla. Serna poslali do vesnice Horkých pařátů a Giliose do vesnice Větrných skal.

Gilios se jako jediný po svém výcviku vrátil zpět do své rodné a největší druidské vesnice Poustevního zvířete. Ostatní však zůstali ve svých náhradních domovinách.

Než se však Gormalovy děti rozběhly žít druidský život, pečlivě se jim věnoval a byl jim celkově výborným otcem. Jen málokterý druidský táta se svým dětem tolik věnoval, protože se o něj po narození dělil s celou vesnicí. S Gormalem to tak ale nebylo, chtěl si své děti užít, dokud mohl. Svoji cestu poznání posunul.

 

Zmizení

Jedné noci, kdy Gormal pokojně usínal po boku své ženy, se někdo vloupal do jejich chatky a Gormala unesl. Během týdne kouzelného spánku, překonal vzdálenosti o kterýh se mu nikdy nezdálo. Neznámý únosce ho odvezl úplně mimo známou Alagaesii. Daleko na sever, kde je velmi krutá zima. Když se Gormal probudil, nacházel se na břehu jezera kolem, kterého se tyčilo několik hor a spících sopek.

Jak Gormal po chvilce zjistil, jeho únoscem byl Edgar, Gormalův ztracený otec.

Ten den Gormal také zjistil, že jeho osud řídí jedna věštba, ve které figuruje jako někdo, kdo povede druidy do nového domova a pomůže zlomit druidskou kletbu.

Prvních pár hodin tomu sice nechtěl uvěřit, ale pak se svému osudu poddal a nechal Edgara ať ho zaučí do magického světa druidů.

 

Pozdní výuka

Prvním učivem měla být magie živlů, kdy si měl Gormal vybrat svůj základní element a ten se pak naučit ovládat. Původně chtěl Gormal ovládat oheď, jako skvělou zbraň při bojích, ale Edgar mu poradil ať se radši naučí vodní živel, který se dá využít o dost praktičtěji.

Tak tedy začal Gormal meditovat na břehu horkého jezera. Chodil tam několik týdnů dokud jednou neotevřel oči a přímo před nosem se mu nevznášela malá vodní koule. Z tohoto objevu byl Gormal tak nadšený, že chodil k jezeru cvičit vodní živel ještě několik dalčích týdnů. Párkrát se mu i zdálo, že vyvolává chladné vánky větru, ale nijak zvlášť si toho nevšímal.

Poté byla na řadě metamorfní magie, kdy měl v sobě najít své silové zvíře, ve které se bude moci proměnit.

Několik měsíců chodil po vrcholech Ohnivých hor a snažil se sám objevovat svojí zvířecí podstatu. Jak se ukázalo, najít to zvíře a proměnit se v něj nebylo až tak těžké, ale zvyknout si na novou velikost a nové smysly bylo o dost těžší. Celkově dva měsíce chodil i létal po údolí. Od Edgara měl za úkol prozkoumat a co nejlépe si zapamatovat tohle údolí, kvůli jednomu oboru magie, který se bude v budoucnosti učit.(Magie poznání)

Když se však obstojně naučil žít v novém těle, začala dvě další nová učiva, která Gormala až tak nebavila, ale přesto se je nechal učit.

(Vitální magie a dorozumívání myšlenkami.) 

Krom magie, měl Gormal ještě podrobnou výuku o historii a rasách Alagaesie.

 

Závěr v Shangri-la

Gormal strávil v Údolí horkého jezera kolem pěti let. Ačkoliv se mu stýskalo po domově, byl odhodlán se dál učit. Pátého roku Edgar uznal, že ho více učit nebude. Musí si prý najít nového mistra v Alagaesii, aby zde nezlenivěl a pak nechtěl plnit své poslání. Ale aby nezapomněl jaký je jeho úkol, směl si s sebou vzít jednu věc na památku.

Nakonec si Gormal vzal jedno mládě exotického ptáka, kterého Edgar očaroval pár kouzly.

Na cestu od Edgara dostal ještě pár věcí jako mapu, dřevěnou hůl a zásoby na cestu.

 

Cesta domů

Když Gormal opustil údolí, musel ho celé obejít, protože vstup do něj byl na severu a letět nemohl, protože toho sebou moc táhl. Zrovna  začínala polární noc, takže bylo velmi těžké udržet správný směr. Nejednou Gormal zabloudil, ale díky hvězdám rychle zase našel cestu zpět. Celé putování trvalo asi dva týdny, během níž Nicoah dospěl, takže mohl Gormal cestovat i v orlí podobě. Asi sedmnáct mil od severních částí Du Weldenvarden dokonce v dáli spatřil temnou mohylu jediného urgalího krále. Pro jistotu se k ní ale nepřibližoval a dál putoval na jih. Když dorazil do lesů, téměr okamžitě narazil na elfy, kteří mu ochotně pomohli najít cestu domů. Dodali mu zásoby a půjčili koně.

S tímto cestovním osvěžením už potom nebyl problém se dostat domů za pět dní s přestávkami.

 

15 let

Během celé té doby, co byl v Údolí horkého jezera, si vůbec neuvědomoval svůj věk. Cítil se jakoby tam strávil ani ne rok, ale ve skutečnosti jich bylo celkem pět, takže když dorazil Gormal domů, bylo mu něco kolem dvaceti šesti.

Po příjezdu do své rodné vesnice se konala velká oslava, při které se vlastně jenom kladly otázky o tom kde byl a co tam dělal. Na žádnou z otázek Gormal ovšem neodpověděl, své poslání si chtěl totiž nechat pro sebe. Tedy prozatím.

V následujících patnácti letech se snažil být Gormal veřejně co nejaktivnější a nejprospěšnější, aby si začal budovat vliv mezi druidy.

Začínal pomalu vybýhat z lesů k lidem, aby zjišťoval jak na tom je politika v Alagaesii a průběžně informoval Starší o Galbatorixových činech.

Roku 3259 se odehrála doba, kdy Gormal velmi zapůsobil na druidí rasu. Toho roku totiž Galbatorix zaútočil na lesy a i když si Galbatorix nejspíš neuvědomoval, že v lesích žijí i jiné rasy než elfové, ovlinily požáry i rezervace druidů.

Gormal, jako jeden z nejzručnějších druidů ovládajícíh vodu, uhasil většinu požárů a zachránil spoustu lidí. Tím se z něho stala něco jako celebrita. Za svoji odvahu a oddanost hvozdu mu Starší dokonce nabídli členství. Gormal ale odmítl. Chtěl si konečně najít nějakého učitele a více se naučit přírodní magii.

Věštba

 

(Odehrálo se)

Až slunce temná koule zahalí,

dva chlapci v lese se narodí.

Jeden duši má jak světlé slunce,

druhý s povahou jak černá ovce.

Ten Dobrý má druidí slabosti spravit,

ten Zlý jeho plány zkazit.

 

(Děje se)

Když se Dobrý svému národu příkladem stane,

naděje druidů opět vzplane.

On zajistí lidu dobré zítřky,

které zničí temné zídky.

 

(Stane se)

 Až plnou důvěru od druidů získá,

on povede je do země, kde jen ledový vítr píská.

Tehdy, až když vše ztracené se zdá,

nebeský oheň Hvozdu pomocnou ruku dá.

On ukáže jim cestu správnou,

na místo, kde svoji kletbu zvládnou.

 

Ačkoliv byla věštba narušena, Zlý bratr stále představuje spící hrozbu.

Dovednosti

 

Boj-Nadějný novic

I když jsou druidové mírumilovný národ, nevyvarují se občasným tréninkům boje. Nemluvě o častém lovu.
Gormal se učil hlavně boji s holí a lukostřelbě s krátkým lukem. Později se ale více zaměřil na boj s krátkými zbraněmi jako je dýka nebo nůž. Ačkoliv jeho zvířecí reflexy mu pomáhají pohotově reagovat na útok, boj se zbraněmi mu stále nejde.

 

Boj s holí 1/7

Lukostřelba 1/7

Boj s dýkou 2/7

 

Lékařství-Učeň

Bývá obecně známo, že druidi jsou nejlepšími léčiteli vůbec. Hlavně je tomu tak, protože si po celá staletí uchovávají recepty na nejrůznější silné medicíny a protijedy, které je les naučil. K tomu se někteří naučili vycítit účinky rostlin aniž by je k něčemu použili. Není tedy divu, že se spoustu z těchto věcí musel Gormal naučit během svého učení v dětství. Když tyto znalosti spojí se svými magickými schopnostmi, dokáže léčit schopněji než bez magie nebo s magií samotnou. 

 

Léky a masti 1/7

Protijedy a jedy 1/7

Znalost nemocí a jejich léčba 3/7

 

Praktické věci

Během své výchovy se Gormal naučil nejrůznějším věcem. Nejraději má asi vyrábění věcí ze dřeva, keramiku a hru na bubny. Umí také plavat, počítat, číst, psát a jezdit nejen na koni. Nějakou dobu se učil starověkému jazyku. Není v něm nejlepší ale stačí to.
Velký talent tento druid objevil při práci se zvířaty. Jeho spojení s přírodou mu dovoluje ovládat zaříkávačství zvěře.

 

Keramika 1/7

Práce s dřevem 2/7

Šance na ochočení divokého zvířete 4/7

Magie

 

 Přírodní magie-Mistr

 

MET 3/7

EL 4/7 (Voda, vzduch, oheň)

VIT 2/7

PSY 2/7

PO 1/7

STE X/X

Rodina

 

Eleanor (Matka)

Ve své době jediná ze své vesnice, co byla schopna mít dítě. Po osamostatnění Gormala se stala učitelkou mladých druidů a později, za výtečně dělanou práci, se přidala ke Starším. Mění se ve velkou medvědici a neovládá žádný živel.

 

Edgar (Otec)

Starostlivý rodič a odvážný druid. Poté co zjistil osud svých synů, odešel od druidů daleko na sever, mimo známou mapu Alagaesie, do ohnivých hor, kde nyní vychovává nedávno vylíhnuté divoké dračí mládě a připravuje se na den kdy ho Gormal opět navštíví. Tentokrát se všemi druidy za zády. Mění se v černého pantera a ovládá všechny živly. Kdyby neodešel od druidů, ovládal by dokonce i stezku.

 

Sandra (Manželka)

Poněkud odměřená a spravedlivá. V současné době žijí s Gormalem odděleně. Je učitelkou nových generací a lovkyní. Mění se ve vlčici a ovládá zemi.

 

Samael (Bratr/Dvojče)

Gormal ho nikdy nepotkal. Podle toho co zjistil od svého otce, je ze Samaela člověk, žijící u jezera Isenstar. Ačkoliv je člověkem, po druidech zdědil zastavení stárnutí ve věku 24 let.

 

Karna (Dcera)

Nejstarší z Gormalových potomků. Po svém otci zdědila, tak jako i ostatní sourozenci, dlouhověký vzhled. Má jednu dceru. Mění se labuť a ovládá vodu.

 

Tira (Dcera)

Vzala si šamana jejich vesnice. Vyniká ve sběru léčivých bylin a lékařství obecně. Mění se laňku a ovládá zemi.

 

Sern (Syn)

Horkokrevný potomek, milující lov. Nemá žádnou partnerku, i když se také jeho stáří zaseklo až kolem dvaceti, odmítá zplodit potomka. Mění se ve vlka a ovládá oheň.

 

Gilios (Syn)

Jediný z Gormalových potomků co se vrátil, i se svojí ženou, do své rodné vesnice. Mění se v čápa a ovládá vzduch.

 

Thilow (Kočkodlak)

Tuto osobu Gormal také počítá do rodiny, protože právě Thilow předpověděl Gormalův osud, proto je pro něj tak důležitý. Nikdy ho nepotkal.

Jedná se o kočkodlaka s velmi rozvinutou schopností předpovídat budoucnost.

Mazlíčci

 

Nicoah (Nysoáh)

Je to živý suvenýr z Údolí horkého jezera. Funguje jako malá připomínka místa, které bylo Gormalovi ze všeho nejpříjemnější. Jméno Nicoah je vlastně pozpátku řečený původní název druhu tohoto ptáka, Hoacin.

Nicoah je, na to že je zvíře, vysoce inteligentní. Pozná když něco nehraje a nebojí se ukázat že se mu něco nelíbí. Gormal ho často používá jako poštovního holuba nebo, pomocí Nicoahových vzpomínek z letu, určuje svoji polohu. Tento opeřenec si dobře pamatuje věci a jen tak nezapomíná, takže jestli jste na něj neudělali dojem, mějte se na pozoru před jeho rudýma očima, plnýma podezřívavosti. Když už Nicoaha nenajdete u Gormala na bydýlku, tak bude svému společníkovi sedět na rameni nebo poletovat někde v Gormalově blízkosti. Nicoah je ke Gormalovi velmi psychicky přilnutý. Mnohdy Gormal lituje, že tento působivý pták neumí mluvit.

Nicoah je očárován pár kouzly. Jedná se hlavně o ochranu proti mrazu a kouzlu rychlého růstu, které vyprchalo hned jak Nicoah dospěl.

Majetek

Dům vysoko nad vesnicí. (Vstup pouze ze vzduchu)

Dřevěná hůl

http://www.medievalcollectibles.com/images/Product/large/UC2926.png

Lahvička džinkanu - Daroval mu neznámý alchymista v jedné lidské vesnici.

(Nejnebezpečnější jed. Zabíjí po pěti vteřinách. Neexistuje protijed.)

http://oi59.tinypic.com/2nsvybp.jpg

Oblečení, boty, amulety, masky, mapa, dalekohled, brašna, barevné kápě a plášť z vlčí kožešiny, dýka z plesu.

 

Merbinie

Jedná se o dědictví, které mu věnoval Edgar. Má to být prý místo, kde bude pokojně žít celý druidí národ, nerušen okolním světem.

Údolí horkého jezera, jak se také může nazývat, se nachází daleko na severu od Alagaesie. Není tam však zima, jak by si někdo mohl myslet. Panuje tam tropické podnebí s častými dešti, díky okolním spícím sopkám(Ohnivé hory) a jezeru s horkou vodou. Žije tam exotická fauna a flóra, která kupodivu dokáže vydržet i půl roku po tmě. Lesy, nebo spíše pralesy, tohoto území jsou tak klidné a přitom tak veselé, jakoby se tam usadil samotný Hvozd a rozhodl se na tomto místě izolovaně žít.

Jediným vstupem do údolí je ruina staré pevnosti na severu, kterou asi původně vybudovali jezdci. Co se týče obyvatel údolí, tak je úplně prázdné. Tedy až na Edgara, který žije na nejjižnějším břehu horkého jezera. Celé údolí, kromě sopek, lemují ještě vysoké hory. Vytvářejí tak hornatý kruh s jezerem uprostřed. Nemusíte mít obavy, že by sopky vybuchly, protože jsou očarované mocnými kouzly. Mocnějšími než elfími a dračími dohromady. To dalo Edgarovi teorii o původních obyvatelích údolí, Šedého lidu.

Mimo údolí panuje ukrutná zima a široko daleko jsou pouze ledová plocha. Kdyby ale led roztál, zjistili byste, že je to pradávný ostrov zamrzlý uprostřed moře.

Jiné postavy

Rey (Kočkodlak)

 

Čas:   Ne
Stádium:   Dospělý
Typ postavy:   Volná postava
Plat:   X zlatých

 


- Autor webu: Správce říše - Autor skinu: Morcelwen Poicë