TOPlist

Gormal (druid)

Začátečník 3149 Mistr

Napsal: Rey | Kategorie: Lidé - Muž
Dne: 30.09.2015 20:13:18 FB



 

Gormal

Lidská podoba, pravé zvíře

 

Základní charakteristika

 Jméno: Dříve Gormal (Modré oči), nyní si nechává říkat Lunasolus

Přezdívky a tituly: Syn měsíce a slunce, Sealbhach (Čteno Sílbach; v překladu: Šťastlivec), bývalý vůdce druidů.. 

Rasa: Druid.

Pohlaví: Muž

Věk: Vzhledově 25, pravý věk ale neřeší.

Vnitřní zvíře: Jelen

Náboženství: Gormal pevně věří v sílu Hvozdu a lesů jím ovládaným.

Jazyk: Lidský a kousavě starověký.

Strana: Hvozd je jeho pán. Hvozd je jeho otec. Hvozd je jeho domov. Pro něj položí svůj život je-li třeba. 

Domovina: Alagaesie.

Popis postavy

 

 

Podoba

Na první pohled byste Gormala jistě za druida nepovažovali, jelikož se často pyšní svým vskutku unikátním vzhledem. Jedná se o druida, který se natolik sžil se svým vnitřním zvířetem, že dokáže vypadat jako takový kříženec obou svých podob. Od pasu dolů má jelení tělo a z hlavy mu vyrůstají obrovské parohy, pod kterými mu z vlasů vyčuhují jelení ouška.

Obě části jsou mohutnější a svalnatější než když se Gormal ukáže jen jako člověk nebo jelen, jelikož se sobě musely podoby přizpůsobit. Bez paroží měří skoro tři metry. Když k vám tedy takové stvoření vystoupí ze stínů lesní zeleně, rozhodně působí vznešeně a často vyvolává i respekt.

Jenže tato podoba není jediná, která je v něčem unikátní. Gormala kletba dostihla až ve věku dvaceti pěti let, díky tajemnému léku, který mu koluje v žilách.

Je to vysoký muž. Měří asi sto osmdesát pět centimetrů, kvůli čemuž se někdy cítí velmi divně, když přijde do vesnice a kolem něj se začne točit skupinka dospělých dětí. Jeho výška mu příliš nepomáhá při plížení nebo skrývání se. Naopak mu ale hodně pomáhá při zastrašování protivníka nebo při samotném souboji.

Jak šel čas, příroda se hezky postarala o jeho tělo. Paže, hruď a nohy jsou samý sval. Časem si také nasbíral nějaké jizvy. Převážně, když pracoval s divokými zvířaty.

Jak by jméno mohlo prozrazovat, Gormal by měl mít netypicky zářivě modré oči. Ty si však nechal přebarvit, aby jimi nebyl tak nápadný.

Mimo modrých očí na něm bývával vidět světle modrý pramen vlasů, který si též nechal přebarvit. Modrý pramen měl už od doby kdy se poprvé proměnil ve zvíře. Vlasy celkově má husté a vlnité, úhlové barvy. Nosí je pořád rozpuštěné.

Další věc lišící se od ostatních druidů je delší udržovaný plnovous. Není nijak zvláštní, jen je prostě jeden z mála kdo ho vůbec má. Obličej má ostře řezaný, hlavně kolem brady a lícních kostí.

Jakožto velmi zkušený druid, ovládá jednu zajímavou schopnost. A to proměnit se ve zvíře, které často závisí na povaze druida. Dříve byl jeho vnitřním zvířetem orel východní. Černobílý dravec s jasně žlutým zobákem. Něco v něm se však změnilo a jeho zvířecí já se, společně s povahou, změnilo v úplně jiné stvoření. Teď se mění ve statného jelena. V kohoutku má něco kolem dvou metrů a paroží má asi sto třicet centimetrů. Srst má oříškově hnědou, přičemž “hříva” na krku je o něco tmavší.

 

 

Styl oblékání
Poslední dobou si vystačil s pouhou bederní rouškou, kterou mívá v místech, kde lidská část těla přechází v jelení, pro případ potřeby změny na člověka. Je ale možné, že si svůj vzhled přizpůsobí ročnímu období, což mimo druidí rezervace dělá vzácně.

V jeho domovině se jeho vzhled odvíjí od tradic vesnice, ve které byl vychován. Tahle vesnice oslavuje nejen Hvozd, ale svoji úctu přesouvá především do obyvatel lesa. Většina vesničanů tráví ve své zvířecí podobě tolik času, kolik může.

Někdy to tedy může vypadat dost zvláštně, když vejdete do této vesnice a nenajdete tam nic jiného než pár zvířat starajících se o malé děti.

Přeměna ve zvíře není ovšem u všech trvalá, a tak si tato vesnice udělala určitý “rozpis” druhů oblečení, které se liší převážně ročním obdobím.

 

Jaro - To se oslavuje probuzení přírody z hlubokého spánku a nosí se jasně zelené a hnědé oblečení. Do vlasů si ženy připlétají květy a muži si hnědými barvivy pomalovávají obličeje. Obě pohlaví na sobě můžou nosit čelenku se srnčími parůžky anebo, je-li to vážená osoba, nosí celou lebku jako masku. Symbolem tohoto období je jelen.

Léto - Oslavují se sklizně plodů, darované Hvozdem. Kvůli teplu se nosí méně oblečení, převážně hnědé a popelavé barvy. Vlasy se zdobí větvičkami nebo dřevěnými korálky. Vážení druidové si obličeje zdobí dřevěnými maskami ptačích zobáků. Symbolem tohoto období je ještěrka a modrý ptáček.

Podzim - Sbírají se poslední zásoby a připravuje se na zimu. Nosí se barvy okolních listů, takže žlutá, rudá, oranžová anebo opět hnědá. Do vlasů se zaplétají spadaná ptačí peříčka a barevné listí. Vážené osoby si malují obličeje ohnivými barvami. Symbolem tohoto období je veverka nebo zmije.

Zima - Hvozd upadá do spánku a spěšné druidí povinnosti také. Kvůli meditacím v ledových jeskyních se nosí zvířecí kožešiny. Převážně medvědí a vlčí. Vážené osoby mají právo nosit kostěné ozdoby. Symbolem tohoto období je vlk a liška.

 

Jako hlavní zbraň mu slouží dřevěná hůl a dýka, kterou nosí u pasu.

 

 

 

Povaha

Ať už Gormal prošel jakoukoliv fyzickou změnou, nebyla jediná. I povaha se mu zásadně změnila.
Ten přátelský a společenský druid, kterého jste možná znali je pryč a místo něj je zde tajemné stvoření, které vás tiše pozoruje z temné zeleně.
Všude kde se nyní objeví to rázem ožije, protože okolí často silně reaguje na jeho přítomnost. V jeho blízkosti se by měl každý cítit bezpečně a příjemně… Pokud není ve špatné náladě... Podobný dojem vytvářel i dříve. Uklidňující atmosféra a znamenitý dojem, způsobené lesní a mentolovou vůní, zmizeli a nahradila je vůně zvířecího pižma. Gormalovo zjevení vám sice nespraví náladu jako kdysi, ale zase vás vytáhne z jakékoliv myšlenky, na kterou jste zrovna mysleli.

Jak už již bylo řečeno, jeho vzhled často vyvolává respekt. Možná proto si vysloužil přezdívku “král lesů”. Tohoto efektu si velmi váží, ale nevyužívá ho, aby to nevypadalo, že se povyšuje nad ostatní. Gormal totiž vnímá všechny na stejné rovině. Nikdo pro něj není důležitější ani méněcenný, příliš zlý či dobrý. Hodnotí podle činů a pocitů ohledně nich. Pokud někdo neustále dělá špatná rozhodnutí a nelituje jich, zaslouží si trest. Omlouvá to jedině nevzdělanost. V tomhle případě se druid rád podělí o znalosti a vlastní názory.

Jedinou výjimkou, u které nemá slitování, jsou Stínové. Ačkoliv chápe jejich chování, jedná se o bytosti, které zde nemají co dělat a proto musejí být sprovozeny ze světa. Do jisté míry se Stíny soucítí, protože jsou uvězněni v cizím světě, a tak se jim snaží pomoci vrátit se domů.

Jinak je Gormal neuvěřitelně milý. Rád je někomu prospěšný, obzvlášť pokud se to týká jeho milované přírody. Sarkasmus se mu stal cizí a trochu protivný.

Jeho nedílnou součástí se stala přírodní magie. Používá ji na denním pořádku. Nepovažuje ji totiž za něco vzácného, co by se mělo používat jen v nejnutnějších případech. Právě naopak. Je to pro něj dar, který by se měl využívat, co nejlépe, a to právě častým používáním. 

Hlavním důvodem jeho povahové změny bylo jeho zvolení králem druidů. Gormal se stal pravým vůdcem, který dovedl svůj lid k osvobození.

 

Historie

 

Narození

Vše začalo jednoho odpoledne kdesi v elfských lesích. Přesněji ve vesnici Poustevního zvířete. Celá vesnice se chvěla vzrušením, poněvadž se brzy měl odehrát jeden, ze vzácných okamžiků. Narození druidského dítěte. Když už porodní bába viděla hlavičku, okolí zahalil stín měsíce. Nastalo zatmění slunce. Skončilo, až byl malý chlapeček už na světě. Po něm se překvapivě narodil ještě jeden, což byla ještě veselejší zpráva než kdyby se měl narodit pouze jeden.

První z nich byl pojmenován Gormal, kvůli jeho netypicky zářivě modrým očím. Mimo to se mu říkalo požehnaný, kvůli zatmění slunce, které bylo považováno jako požehnání od Hvozdu. Druhý dostal jméno Samael. Z nějakého důvodu ho jako dítě odpoutali od Hvozdu a udělali z něho člověka. Proč? To už neví nikdo, protože si druidi vzpomínku na Sama vymazali z paměti.

Každopádně Gormal nikdy nezjistil, že má bratra. Jediný kdo o jeho existenci ví, je jeho otec.

 

Výchova

Když bylo Gormalovi šest, začala na jeho budoucnosti pracovat celá vesnice.

První dva roky se zaučil ve sběru plodin. Jelikož to byla nejlehčí práce, naučil se ji celkem rychle. Během čtvrt hodiny dokázal nasbírat plnou hrst rostlinné potravy, tam kde jinde by vám to trvalo přes hodinu.

Další tři roky se už učil lovu, který byl na jeho maličké tělo nejobtížnější činností. Celkem obstojně už ji zvládal, ke konci posledního roku. Během těch let se naučil stopovat zvěř podle stop, zvuků a dokonce i pachu. Zvládal už i základní pasti.

Pak následovalo pět dlouhých let učení praktických věcí. Vyrábění nástrojů, oblečení a podobně. Dokonce si brzy osvojil výrobu kamenných předmětů.

 

Brzké manželství

Teprve až v šestnácti letech si vesnice všimla, že Gormal stále dospívá a po půl roce závěrečného zkoušení dosavadních znalostí, mu byla přidělena družka z vesnice Rybích vln. Byla to milá dívka, s po pas hnědými vlasy a zelenýma očima.  Hned jak se potkali, padli si do oka. Netrvalo dlouho a už se konala svatba, při které chyběl jediný host. Gormalův otec. Hned po svatbě ho začali hledat, ale nikde ho nenašli. Dokonce trochu zapátrali u svých sousedů, elfů a lidí, ale bylo to marné.

 

Život povinností

Když se Gormal smířil s tím, že svého otce už asi nikdy neuvidí, čekala na něho práce. Jako druid s možností zplodit potomka, jich musel Gormal mít co nejvíce.

Během čtyř let stihla jeho žena porodit čtyři malé drudíky. Dva chlapce a dvě dívky. Všichni byli rozdáni do jiných vesnic, jakmile byli schopni se učit novým věcem.

Karna byla poslána co vesnice Rybích vln. Tira šla do vesnice Kamenného orla. Serna poslali do vesnice Horkých pařátů a Giliose do vesnice Větrných skal.

Gilios se jako jediný po svém výcviku vrátil zpět do své rodné a největší druidské vesnice Poustevního zvířete. Ostatní však zůstali ve svých náhradních domovinách.

Než se však Gormalovy děti rozběhly žít druidský život, pečlivě se jim věnoval a byl jim celkově výborným otcem. Jen málokterý druidský táta se svým dětem tolik věnoval, protože se o něj po narození dělil s celou vesnicí. S Gormalem to tak ale nebylo, chtěl si své děti užít, dokud mohl. Svoji cestu poznání posunul.

 

Zmizení

Jedné noci, kdy Gormal pokojně usínal po boku své ženy, se někdo vloupal do jejich chatky a Gormala unesl. Během týdne kouzelného spánku, překonal vzdálenosti o kterýh se mu nikdy nezdálo. Neznámý únosce ho odvezl úplně mimo známou Alagaesii. Daleko na sever, kde je velmi krutá zima. Když se Gormal probudil, nacházel se na břehu jezera kolem, kterého se tyčilo několik hor a spících sopek.

Jak Gormal po chvilce zjistil, jeho únoscem byl Edgar, Gormalův ztracený otec.

Ten den Gormal také zjistil, že jeho osud řídí jedna věštba, ve které figuruje jako někdo, kdo povede druidy do nového domova a pomůže zlomit druidskou kletbu.

Prvních pár hodin tomu sice nechtěl uvěřit, ale pak se svému osudu poddal a nechal Edgara ať ho zaučí do magického světa druidů.

 

Pozdní výuka

Prvním učivem měla být magie živlů, kdy si měl Gormal vybrat svůj základní element a ten se pak naučit ovládat. Původně chtěl Gormal ovládat oheď, jako skvělou zbraň při bojích, ale Edgar mu poradil ať se radši naučí vodní živel, který se dá využít o dost praktičtěji.

Tak tedy začal Gormal meditovat na břehu horkého jezera. Chodil tam několik týdnů dokud jednou neotevřel oči a přímo před nosem se mu nevznášela malá vodní koule. Z tohoto objevu byl Gormal tak nadšený, že chodil k jezeru cvičit vodní živel ještě několik dalčích týdnů. Párkrát se mu i zdálo, že vyvolává chladné vánky větru, ale nijak zvlášť si toho nevšímal.

Poté byla na řadě metamorfní magie, kdy měl v sobě najít své silové zvíře, ve které se bude moci proměnit.

Několik měsíců chodil po vrcholech Ohnivých hor a snažil se sám objevovat svojí zvířecí podstatu. Jak se ukázalo, najít to zvíře a proměnit se v něj nebylo až tak těžké, ale zvyknout si na novou velikost a nové smysly bylo o dost těžší. Celkově dva měsíce chodil i létal po údolí. Od Edgara měl za úkol prozkoumat a co nejlépe si zapamatovat tohle údolí, kvůli jednomu oboru magie, který se bude v budoucnosti učit.(Magie poznání)

Když se však obstojně naučil žít v novém těle, začala dvě další nová učiva, která Gormala až tak nebavila, ale přesto se je nechal učit.

(Vitální magie a dorozumívání myšlenkami.) 

Krom magie, měl Gormal ještě podrobnou výuku o historii a rasách Alagaesie.

 

Závěr v Shangri-la

Gormal strávil v Údolí horkého jezera kolem pěti let. Ačkoliv se mu stýskalo po domově, byl odhodlán se dál učit. Pátého roku Edgar uznal, že ho více učit nebude. Musí si prý najít nového mistra v Alagaesii, aby zde nezlenivěl a pak nechtěl plnit své poslání. Ale aby nezapomněl jaký je jeho úkol, směl si s sebou vzít jednu věc na památku.

Nakonec si Gormal vzal jedno mládě exotického ptáka, kterého Edgar očaroval pár kouzly.

Na cestu od Edgara dostal ještě pár věcí jako mapu, dřevěnou hůl a zásoby na cestu.

 

Cesta domů

Když Gormal opustil údolí, musel ho celé obejít, protože vstup do něj byl na severu a letět nemohl, protože toho sebou moc táhl. Zrovna  začínala polární noc, takže bylo velmi těžké udržet správný směr. Nejednou Gormal zabloudil, ale díky hvězdám rychle zase našel cestu zpět. Celé putování trvalo asi dva týdny, během níž Nicoah dospěl, takže mohl Gormal cestovat i v orlí podobě. Asi sedmnáct mil od severních částí Du Weldenvarden dokonce v dáli spatřil temnou mohylu jediného urgalího krále. Pro jistotu se k ní ale nepřibližoval a dál putoval na jih. Když dorazil do lesů, téměr okamžitě narazil na elfy, kteří mu ochotně pomohli najít cestu domů. Dodali mu zásoby a půjčili koně.

S tímto cestovním osvěžením už potom nebyl problém se dostat domů za pět dní s přestávkami.

 

15 let

Během celé té doby, co byl v Údolí horkého jezera, si vůbec neuvědomoval svůj věk. Cítil se jakoby tam strávil ani ne rok, ale ve skutečnosti jich bylo celkem pět, takže když dorazil Gormal domů, bylo mu něco kolem dvaceti šesti.

Po příjezdu do své rodné vesnice se konala velká oslava, při které se vlastně jenom kladly otázky o tom kde byl a co tam dělal. Na žádnou z otázek Gormal ovšem neodpověděl, své poslání si chtěl totiž nechat pro sebe. Tedy prozatím.

V následujících patnácti letech se snažil být Gormal veřejně co nejaktivnější a nejprospěšnější, aby si začal budovat vliv mezi druidy.

Začínal pomalu vybýhat z lesů k lidem, aby zjišťoval jak na tom je politika v Alagaesii a průběžně informoval Starší o Galbatorixových činech.

Roku 3259 se odehrála doba, kdy Gormal velmi zapůsobil na druidí rasu. Toho roku totiž Galbatorix zaútočil na lesy a i když si Galbatorix nejspíš neuvědomoval, že v lesích žijí i jiné rasy než elfové, ovlinily požáry i rezervace druidů.
Gormal, jako jeden z nejzručnějších druidů ovládajícíh vodu, uhasil většinu požárů a zachránil spoustu lidí. Tím se z něho stala něco jako celebrita. Za svoji odvahu a oddanost hvozdu mu Starší dokonce nabídli členství. Gormal ale odmítl. Chtěl si konečně najít nějakého učitele a více se naučit přírodní magii.

 

 

Nová Epocha

Po porážce Galbatorixe se Gormalovi s elfkou Sarave podařilo nevídané - Zlomili kletbu, která sužovala jeho lid. A stejně jak pominula hrozba druidům, tak se i Gormal vzdal svého titulu krále druidů.

Když jeho lidé začali opět stárnout a šířit se do světa, on sám zmizel ze společnosti. Plně se oddal Du Weldenvardenskému Hvozdu a stal se jedním s přírodou.

Ta ho učila věcem, které by mu nikdo jiný neřekl. A jak naslouchal ty roky lesu, naslouchal les i jemu. Ve své stezce se dostával i do jiných světů. Nikdy si znich ale nepřinesl společníka.

Po nějaké době se k němu dostala prosba. Les ho žádal, aby se vrátil mezi lidi.

Lunasolus, jak si začal říkat, se nějakou dobu zdráhal, protože nevěděl, jestli je něco takového možné. Když ale zahlédl vlče hrající si se srncem, uznal to jako znamení, že přišel jeho čas.

Čas vyjít ze stínů. 

 

 

Dovednosti

 

 

Boj-(Bez)nadějný novic

I když jsou druidové mírumilovný národ, nevyvarují se občasným tréninkům boje. Nemluvě o častém lovu.

Gormal se učil hlavně boji s holí a lukostřelbě s krátkým lukem. Později se ale více zaměřil na boj s krátkými zbraněmi jako je dýka nebo nůž. Ačkoliv jeho zvířecí reflexy mu pomáhají pohotově reagovat na útok, boj se zbraněmi mu stále nejde.

 

Boj s holí 1/7

Lukostřelba 1/7

Boj s dýkou 2/7

 

Léčitelství-mistr

Bývá obecně známo, že druidi jsou nejlepšími léčiteli vůbec. Hlavně je tomu tak, protože si po celá staletí uchovávají recepty na nejrůznější silné medicíny a protijedy, které je les naučil. K tomu se někteří naučili vycítit účinky rostlin aniž by je k něčemu použili. Není tedy divu, že se spoustu z těchto věcí musel Gormal naučit během svého učení v dětství. Když tyto znalosti spojí se svými magickými schopnostmi, je schopen vyléčit mnohé. 

 

Léky a obecné znalosti první pomoci 3/7

Protijedy a jedy 3/7

Znalost nemocí a jejich léčba 5/7

 

Praktické věci

Během své výchovy se Gormal naučil nejrůznějším věcem. Nejraději má asi vyrábění věcí ze dřeva, keramiku a hru na bubny. Umí také plavat, počítat, číst, psát a jezdit nejen na koni. Nějakou dobu se učil starověkému jazyku. Mohlo by to být lepší ale stačí to.

Velký talent tento druid objevil při práci se zvířaty. Jeho spojení s přírodou mu dovoluje ovládat zaříkávačství zvěře.

 

Keramika 2/7

Práce s dřevem 2/7

Šance na ochočení divokého zvířete 5/7

 

Magie

 

 

 Přírodní magie-Velmistr

Gormal je pravým pánem přírody. Jeho síla nad okolím je opravdu nevídaná, i co se druidí historie týče.

Metamorfní magie 6/7 je obor ve, kterém je poslední dobou velmi zběhlý. Jeho pravé zvíře ho chrání před napadením jakýmkoliv zvířetem a všichni sudokopytníci mu jsou oddaní. Jakožto velmistr v tomto oboru se umí proměnit ve zvíře. Co se proměny samotné týče, tak je velmi rychlá a nemusí být ani úplná. Gormal si totiž dokáže proměnit jakoukoliv část těla chce. Hvozd mu také daroval možnost spojit obě podoby dohromady.

Magii poznání 5/7 ovládá na vysoké úrovni. K nalezení jistých věcí mu stačí jen hrubý popis a pokud tu věc už někdy viděl, není energeticky omezený vzdáleností. Kouzla vědění však dokáže použít i v jiných než vizuálních sférách.

Elementární magie 6/7 je jeho nejsilnějším oborem. Materiál se kterým pracuje již nerozděluje podle živlu, ale podle skupenství. Proto se mu v jistých případech daří ovládat více věcí než jiným, méně zkušeným přírodním mágům. Navíc nepotřebuje, aby v jeho dosahu byl přítomen daný živel, se kterým chce pracovat. 

Vitální magie 5/7 je dříve lehce opomíjeným a dnes znovu využívaným oborem. Gormal se v tocích energie dobře vyzná. Ošklivá zranění a nemoci dokáže jak léčit, tak způsobovat. Je jen opravu málo věcí, které by nedokázal vyléčit v kombinaci s přírodními léky.

Práci s myslí 4/7 se naučil spíše pro jistotu než pro větší využití. Díky tomu, že bývá přírodní magie používaná za speciální formy soustředění, tak se mu mysl při kouzlení automaticky uzamkne a jen tak zase neotevře. Jen ti nejvyšší mistrové v tomto oboru by se mu dokázali dostat do hlavy, i když by jim to nějakou chvíli trvalo. Bohužel to tak neplatí naopak. Gormalův psychický útok je sice silný, ale psychické velmistry by neporazil.

 

Rodina

 

Eleanor (Matka)

Ve své době jediná ze své vesnice, co byla schopna mít dítě. Po osamostatnění Gormala se stala učitelkou mladých druidů a později, za výtečně dělanou práci, se přidala ke Starším. Mění se ve velkou medvědici a neovládá žádný živel.

 

Edgar (Otec)

Starostlivý rodič a odvážný druid. Poté co zjistil osud svých synů, odešel od druidů daleko na sever, mimo známou mapu Alagaesie, do ohnivých hor, kde nyní vychovává nedávno vylíhnuté divoké dračí mládě a připravuje se na den kdy ho Gormal opět navštíví. Tentokrát se všemi druidy za zády. Mění se v černého pantera a ovládá všechny živly. Kdyby neodešel od druidů, ovládal by dokonce i stezku.

 

Sandra (Manželka)

Poněkud odměřená a spravedlivá. V současné době žijí s Gormalem odděleně. Je učitelkou nových generací a lovkyní. Mění se ve vlčici a ovládá zemi.

 

Samael (Bratr/Dvojče)

Gormal ho nikdy nepotkal. Podle toho co zjistil od svého otce, je ze Samaela člověk, žijící u jezera Isenstar. Ačkoliv je člověkem, po druidech zdědil zastavení stárnutí ve věku 24 let.

 

Karna (Dcera)

Nejstarší z Gormalových potomků. Po svém otci zdědila, tak jako i ostatní sourozenci, dlouhověký vzhled. Má jednu dceru. Mění se labuť a ovládá vodu.

 

Tira (Dcera)

Vzala si šamana jejich vesnice. Vyniká ve sběru léčivých bylin a lékařství obecně. Mění se laňku a ovládá zemi.

 

Sern (Syn)

Horkokrevný potomek, milující lov. Nemá žádnou partnerku, i když se také jeho stáří zaseklo až kolem dvaceti, odmítá zplodit potomka. Mění se ve vlka a ovládá oheň.

 

Gilios (Syn)

Jediný z Gormalových potomků co se vrátil, i se svojí ženou, do své rodné vesnice. Mění se v čápa a ovládá vzduch.

 

Thilow (Kočkodlak)

Tuto osobu Gormal také počítá do rodiny, protože právě Thilow předpověděl Gormalův osud, proto je pro něj tak důležitý. Nikdy ho nepotkal.

Jedná se o kočkodlaka s velmi rozvinutou schopností předpovídat budoucnost.

Majetek

Dřevěná hůl

Oblečení, boty, amulety, masky, mapa, dalekohled, brašna, barevné kápě a plášť z vlčí kožešiny, dýka z plesu.

 

Merbinie

Jedná se o dědictví, které mu věnoval Edgar. Má to být prý místo, kde bude pokojně žít celý druidí národ, nerušen okolním světem.

Údolí horkého jezera, jak se také může nazývat, se nachází daleko na severu od Alagaesie. Není tam však zima, jak by si někdo mohl myslet. Panuje tam tropické podnebí s častými dešti, díky okolním spícím sopkám(Ohnivé hory) a jezeru s horkou vodou. Žije tam exotická fauna a flóra, která přežívá díky světélkujícím látkám jež podporují jeden druhého. Lesy, nebo spíše pralesy, tohoto území jsou tak klidné a přitom tak veselé, jakoby se tam usadil samotný Hvozd a rozhodl se na tomto místě izolovaně žít.

Jediným vstupem do údolí je ruina staré pevnosti na severu, kterou asi původně vybudovali jezdci. Co se týče obyvatel údolí, tak je úplně prázdné. Tedy až na Edgara, který žije na nejjižnějším břehu horkého jezera. Celé údolí, kromě sopek, lemují ještě vysoké hory. Vytvářejí tak hornatý kruh s jezerem uprostřed. Nemusíte mít obavy, že by sopky vybuchly, protože jsou očarované mocnými kouzly. Mocnějšími než elfími a dračími dohromady. To dalo Edgarovi teorii o původních obyvatelích údolí, Šedého lidu.

Mimo údolí panuje ukrutná zima a široko daleko jsou pouze ledová plocha. Kdyby ale led roztál, zjistili byste, že je to pradávný ostrov zamrzlý uprostřed moře.

Jiné postavy

Rey (Kočkodlak)

 

Ocenění:

Tajemná krajina: Ghodenův řád I. stupně

Théseův řád

 

Čas:   Ne
Stádium:   Dospělý
Typ postavy:   Volná postava
Plat:   X zlatých

 


- Autor webu: Správce říše - Autor skinu: Morcelwen Poicë